Szanowni Państwo!

W dniu 26 listopada 2014 r. w Biurze Stowarzyszenia LGR „7 Ryb” pracownicy przeprowadzili szkolenie dla beneficjentów z zakresu przygotowania i rozliczenia wniosku o płatność w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

 

Uczestnicy szkolenia zapoznali się m.in. z podstawowymi zobowiązaniami Beneficjenta wynikającymi z umowy o dofinansowanie, które dotyczyły realizacji i rozliczania operacji, zasadami przygotowania i składania wniosku o płatność, najczęściej popełnianymi błędami przez wnioskodawców we wnioskach o płatność, kontrolami realizowanych operacji oraz z procedurami dochodzenia należności i windykacji przez UMWW.

Na konkretnym przykładzie został omówiony wniosek o płatność oraz sprawozdanie roczne/końcowe z realizacji operacji w ramach osi priorytetowej 4 PO RYBY 2007-2013.

Dziękujemy wszystkim za przybycie i aktywne uczestnictwo w szkoleniu.

dscn9836

dscn9845

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Gmina Wągrowiec
Gmina Skoki
Gmina Oborniki
Gmina Rogoźno
Gmina Margonin
Gmina Szamocin
Gmina Wyrzysk
Gmina Gołańcz
Gmina Kiszkowo

Biuro Stowarzyszenia

Stowarzyszenie 
Lokalna Grupa Rybacka 7 RYB

ul. Kolejowa 24

62-100 Wągrowiec
Godziny pracy Biura 
od pon. do pt. 7.30-15.30
tel. 67 254 74 41
tel. kom. 506 256 186

m@il: stowarzyszenie7ryb(at)wp.pl

Nr konta bankowego Stowarzyszenia:
26 1240 3725 1111 0010 3175 2151
PEKAO SA I Oddział w Wągrowcu,
ul. Kościuszki 16
62-100 Wągrowiec